joi, 5 iulie 2012

Cum să ai viteză mai mare pe internet

Cu Full Speedputem mari viteza de internet considerabil, mai ales pentru cei care au net prin modem și fiecare kb în plus “e o gură de aer”.
Probabil o să vi se pare o tâmpenie, ceva care e degeaba, dar chiar funcționează! Cel puțin în cazul meu a funcționat, și în cazul multora care îl folosesc.
Full Speed™ este absolut gratuit si poate fi descarcat de aici: http://www.getfullspeed.com
După ce l-am instalat, alegem ce browser folosim, în cazul meu Mozilla și apoi dăm butonul rosu’ de Boost.

Nu o să vorbesc prea mult despre program pentru că nu are rost, e foarte simplu și ușor de folosit.
Am făcut un test de viteză înainte și după, diferența e mică dar se simte destul de mult.
înainte | după
După ce l-am folosit, programul îl putem închide, setările pe care le-a făcut nu se șterg.
Full Speed™ funcționează doar pentru Mozilla si Internet Explorer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu