joi, 5 iulie 2012

Vezi gratuit peste 400 de posturi TV online cu Tv Wave

Și ca să mai adaug ceva la colecția de programe de văzut TV online, Tv Wave le depășește pe toate.
Tv Wave este un program de văzut posturi TV online românești și străine direct la tine în calculator.
Interfața plăcută pe care o are și o groază de opțiuni pe care le oferă după părerea mea îl face cel mai bun program gratuit de vizualizat TV online din câte am întâlnit.

După instalare trebuie știută o chestie importantă de care eu m-am izbit:
Tv Wave își instalează în mod normal automat pluginurile dar în unele cazuri, ca și în al meu nu se întâmplă asta iar la rularea programului o să avem o eroare de genul: “class not registered” sau “Clasă neînregistrată” asta însemnând că unul din pluginuri nu s-a instalat automat.
În cazul ăsta instalăm manual vlc, sopcast, tvu.
Eu aveam vlc și sopcast așa că a trebuit să instalez doar tvu. Pe lângă TV-ul online pe care ni-l oferă acesta mai are și un browser integrat și un chat.
In meniu Index avem opțiunea de a arăta yahoo status, de a schimba tema, opri PC-ul la un timp stabilit, modifica aspectul din VLC, de a-l afișa mereu deasupra tuturor ferestrelor/programelor și de a seta un reminder.

Ca și în cazul lui GBO TV acesta se actualizează foarte des, deci mereu apare ceva nou la el.
Tv Wave are și o versiune pentru telefoanele cu Android, prin care putem vizualiza TV online direct de pe telefonul mobil.
Download Tv Wave

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu