marți, 10 iulie 2012

WallpapersWide.com (şi liste cu tapeturi)

Siturile de tapeturi păcătuiesc, cel mai adesea, prin reclame în exces şi prin calitatea slabă a imaginilor, colectând adesea de dragul de a colecta. M-am bucurat să văd că WallpapersWide.com nu intră în marea “supă” a genului. La volumul uriaş de tapeturi evident că nu pot garanta pentru toate, dar câte am deschis erau la rezoluţii mari şi, mai mult, la zeci de rezoluţii, până chiar şi pentru tablete şi smartphone-uri de tot felul. În plus mi-a plăcut că în colţul-dreapta îţi indică ce rezoluţie ai: pentru cei “necomputerişti” e excelent, scutind o întrebare – “oare care versiune îmi trebuie mie?”
imagine
Nu lipsesc imaginile cu domniţe dezbrăcate, ceea ce face ca acest sit să nu fie recomandabil universal. Dar în rest doar de bune: o paletă largă de tipuri de imagini (de la animale la maşini, de la desene animate la arhitectură, de la muzică la calculatoare), navigare şi descărcare uşoară, iar cu un cont îţi poţi marca tapeturile favorite ca să le regăseşti ulterior… sau pur şi simplu ca să simţi că eşti un membru activ al comunităţii din jurul acestui sit. Din păcate tapeturile au un mic logo al sitului pe ele, dar în Windows va fi acoperit de bara de aplicaţii de la baza ecranului.
imagine
Şi dacă tot am vorbit de tapeturi, să vedem la ce linkuri mi-am pus semn de carte. Poate găsiţi ceva interesant:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu